ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΩΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΑΜΕΙΟ... ΕΣΕΙΣ? ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ?

 



Είμαι ένας εργαζόμενος του ΤΥΠΕΤ, όχι στέλεχος σε όχι διευθυντική θέση και με ένα IQ στο μέσο όρο. το Ταμείο όπως είμαι γνωστό έχει έλλειμμα κάθε χρόνο 9.000.000 € και είναι μαθηματικά βέβαιο ότι δεν είναι βιώσιμο. Σκέφτομαι, ρε συ εάν ήταν δική μου επιχείρηση και αντιμετώπιζα τέτοιο πρόβλημα τι θα έκανα? Επειδή δεν έχω χρήματα για να προσλάβω εταιρία συμβούλων, λογιστών και άλλων παρατρεχάμενων να μου εκπονήσει σχέδιο σωτηρίας αποφασίζω να σκεφτώ.

1.    Πρέπει να αυξήσω τις πωλήσεις μου
2.    Πρέπει να εκμεταλλευτώ τα περιουσιακά μου στοιχεία
3.    Πρέπει να μειώσω τα έξοδά μου


Νομίζω ότι για IQ κοντά στο μέσο όρο σκέφτομαι ικανοποιητικά. Πίνω 2-3-4 εσπρέσο και τρώω και  44 Βέλγικα σοκολατάκια Λεωνίδας και κατεβάζει η γκλάβα μου το δικό μου σχέδιο σωτηρίας.

1.   

    Α.    Κάνω την Κλινική διαγνωστικό κέντρο, και μειώνω τα έξοδα μου γιατί τελειώνω με τα
        παρκαρίσματα των ηλικιωμένων και με τις 3 βάρδιες.
    Β.    Πηγαίνω στην Εθνική Ασφαλιστική και τις λέω, τι πληρώνεις σε εξετάσεις, Γιατρούς, Εγχειρίσεις κ.λπ. για τους πελάτες σου? Σου προσφέρω τις υπηρεσίες αυτές με αυτή την έκπτωση.
    Γ.    Πάω στα υπόλοιπα ταμεία και κάνω το ίδιο, βρε αδερφέ βγαίνω στην αγορά και πουλάω υπηρεσίες!!  Γιατρούς καλούς έχω, νοσηλευτικό προσωπικό και καλό και αρκετό, βγαίνω και πουλάω υπηρεσίες.

 2.


   Α.    Τι περιουσιακά στοιχεία έχω και μπορώ να τα εκμεταλλευτώ?? Χμμμμμ ΕΥΡΗΚΑ!! τις κατασκηνώσεις Διονύσου!! από βουνό τώρα έγινε φιλέτο... χμμμμ λες? τι μπορώ να κάνω.. Μεζονέτες!! βίλες!! κάτι βρε αδελφέ!! να το εκμεταλλευτώ να ζήσω..     Πάω στο Δήμο του δίνω το κατιτίς του γιατί μεταξύ μας τώρα.. εε.. καταπάτησα και κάτι στρεμματάκια.. και βρε αδερφέ στην τελική το εκμεταλλευόμαστε μαζί.. και με το 10% των χρημάτων που θα πάρω αγοράζω κάπου αλλού άμα     με καίει να έχω κατασκηνώσεις, και φτιάχνω άλλες.
    Β.    Εκείνο το ερείπιο στη Ραψάνη τι το θέλω? σαν τον πύργο τις Πίζας έχει καταντήσει.. μεταξύ μας.. Γέρνει!!  το πουλάω και παίρνω 5 δεκάρες σιγά τον κόσμο που έχει πιά..
    Γ.    Ξανακοιτάζω ότι κτίρια ενοικιάζω και κάνω μια σύμπτυξη διότι οικονομική κρίση έχουμε.. δεν είναι καιρός για Large γραφεία και τέτοια. Στοιχηματίζω ότι το 30% - 40% των κτιρίων μου θα το.. αδειάσω..

3.    Το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να κλείσω τις κατασκηνώσεις.. η βρε αδερφέ ας καταφέρω να τις κάνω να μην έχουν χασούρα..  Με τι μία έχω γλιτώσει 600.000 €. Τυχαίο? δεν νομίζω..

Και επειδή σέβομαι βαθύτατα την συνδικαλιστική ιστορία του Ταμείο και την ευαισθησία που έχει στα.. Εργασιακά δεν σκέφτομαι καν τη χρήση νέων τεχνολογιών όπως ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης, αυτόματης επεξεργασίας συνταγών και συνταγογράφησης, ραντεβού μέσω internet και ηλεκτρονική παραλαβή αποτελεσμάτων μέσω internet κ.λ.π. Θα μπορούσα να μειώσω το προσωπικό μου κατά 30% σε ένα βράδυ.

Αλλά είπαμε.. Σέβομαι την ιστορία άσχετα εάν αυτή δεν θα σεβαστεί με τίποτα εμένα και η επειχήρησούλα μου πάει για.. κλείσιμο.

Τέλος επαναλαμβάνω ότι είμαι ένας απλός εργαζόμενος αυτού του οργανισμού που με το δικό μου έστω περιορισμένο IQ σκέφτηκα ότι ίσως μπορώ να κάνω κάτι για να σώσω τη δουλειά μου..


ΕΣΕΙΣ? ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ? ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ??

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9.6.11

    Για εργαζομενος που προτεινει μειωση προσωπικου κατα 30% μαλλον αρχιζω να αμφιβαλλω για το iq σου.Μηπως σου εκατσαν βαρια τα σοκολατακια του Λεωνιδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπα: "Και επειδή σέβομαι βαθύτατα την συνδικαλιστική ιστορία του Ταμείου και την ευαισθησία που έχει στα.. Εργασιακά δεν σκέφτομαι καν τη χρήση νέων τεχνολογιών όπως ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης, αυτόματης επεξεργασίας συνταγών και συνταγογράφησης, ραντεβού μέσω internet και ηλεκτρονική παραλαβή αποτελεσμάτων μέσω internet κ.λ.π. Θα μπορούσα να μειώσω το προσωπικό μου κατά 30% σε ένα βράδυ."

    Εάν εσύ κατάλαβες ότι πρότεινα μείωση προσωπικού.. τότε μάλλον έχεις δίκιο.. πρέπει κάποιοι ν αρχίσουν να την κάνουν αυτή την μείωση.. αν κρίνω απ το ΙQ σου... μήπως και σωθούμε οι υπόλοιποι..
    Πάντως το ότι διαβάζεις το Blog και τόλμησες έστω να στείλεις σχόλιο νομίζω ότι είναι ενθαρυντικό για το Ταμείο!!! κάτι γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή