Έχω αρχίσει να τα "παίρνω" με το ταμείο υγείας.... (τυπετ)

Έχω αρχίσει να τα "παίρνω" με το ταμείο υγείας.... (τυπετ)

Δεν καταλαβαίνω γιατί τους είναι τόσο δύσκολο να σου δώσουν πληροφορίες από το τηλέφωνο. Που να είχαν και τη δουλειά που έχουν στο ΙΚΑ! Δεν θα σηκώναν ούτε το τηλέφωνο. Τελος πάντων. Το ταμείο μου είναι ΤΥΠΕΤ και έχω και μια ιδιωτική ασφάλεια που μου δίνει ένα ποσό για τοκετό. Στο τηλέφωνο λοιπόν μου είπαν, μετά χιλίων κόπων και βασάνων, ότι σε ΚΤ παίρνεις περίπου 1600€ + φάρμακα και εξετάσεις για μένα και το μωρό (όπου δεν μου διευκρίνησαν αν τα καλύπτούν όλα ή το 75%!). Από εκεί και πέρα τίποτα. Νοσήλεια (διαμονή και τροφή); Όχι. Την εγχείρηση της καισαρικής; Όχι. Και το ερώτημα έχει ώς εξής: τα νοσήλεια έστω ότι καλύπτονται από το επίδομα (τα 1600€) η καισαρική όμως και η νάρκωση είναι 2 τελείως άλλα πράγματα. Η ΚΤ είναι εγχείρηση και η νάρκωση αναπόφευκτη. Με ποιά λογική δεν καλύπτεται όπως οποιαδήποτε άλλη επέμβαση από τα ταμεία; Δεν ζήτησα να πάω στη σουϊτα αλλά εφόσον το ταμείο μου καλύπτει οποιαδήποτε επέμβαση σε νοσοκομείο σε 2κλινο δωμάτιο γιατί δεν το κάνει σε περίπτωση τοκετού, κι ας μην είναι δικλινο. Ας μου δίνει το ποσό που καλύπτει 2κλινο σε δημόσιο νοσοκομείο. Και συνεχίζω, μπορώ να κάνω ένσταση και να ζητήσω επιπλέον ποσό για την επέμβαση και τη νάρκωση τουλάχιστον; Όχι. Είστε σίγουρη;;; Εεεεε, ναι, αλλά αν θέλετε να ρωτήσετε τη διευθύντρια. Για να μην τα πολυλογώ, αφού μίλησα και με μια άλλη κυρία η οποία μου έδωσε μια εντελώς άλλη οπτική για τον τοκετό με καισαρική (αποδεικνύεται πως είχα δίκιο για την επέμβαση!! ουαου!!!) το αποτέλεσμα είναι το εξής: εκτός από αυτά που μου είπε η προηγούμενη κυρία δικαιούμαι κι αλλά. Η προτροπή της δευτερης κυρίας είναι όταν θα πλησιάζει η ώρα να πάω από εκεί και να ενημερωθώ αναλυτικά για το τι καλύπτει το ταμείο μου και για ποιά έξοδα και για ποιά από αυτά έχω δικαίομα ένστασης (δεν δικαιούσαι ένσταση για ότι θεωρήται επίδομα από ότι κατάλαβα). Κάτι μου λέει ότι μαθαίνουμε τα μισά από τα ταμεία μας. Είμαι βεβαία ότι υπάρχουν παραθυράκια για να παίρνουμε περισσότερα χρήματα τα οποία δικαιούμαστε και με το παραπάνω αν σκεφτεί κανείς πως το δημόσιο σύστημα υγείας (γιατροί, νοσοκομεία) μας σπρώχνει στις ιδιωτικές κλινικές. Έγκυος δεν είμαι (ακόμα!) αλλά όταν και αν έρθει ποτέ η ώρα θα τους κάνω ανάκριση τρίτου βαθμού για να μου πουν τις παροχές ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ. Και αυτή τη φορά θα πάω από εκεί...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου